Branding & Διαφήμιση | Νέο smART Conference της Pro Seminars

H νέα θεματική ενότητα των smART Conferences του «Φέτος ΕΙΝΑΙ η Χρονιά μου» της Pro Seminars είναι αφιερωμένη στο Branding και τη Διαφήμιση!


Μέσα σε αυτούς τους μήνες του 2018 ασχοληθήκαμε με την προβολή μας στα Social Media, πήραμε χρήσιμα εργαλεία του Coaching για να εξελίξουμε τη ζωή μας και τώρα ήρθε να περάσουμε σε κάτι νέο αλλά εξίσου σημαντικό!

Σκοπός αυτού του Συνεδρίου της PRO SEMINARS είναι να ανοίξει ένας νέος δρόμος στον τρόπο που διαφημίζεται και επικοινωνεί μία επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους.

Ομιλητές του συνεδρίου είναι η Μάτα Μαρινίδου και ο Γιώργος Μαντζουρανίδης, τα κατάλληλα άτομα για να μας ανοίξουν τους ορίζοντές γύρω από αυτή τη θεματολογία!

Ο κόσμος τους έχει ήδη αγαπήσει, γιατί ξέρει ότι θα ακούσει κάτι διαφορετικό από αυτούς, για δύο τόσο χιλιοειπωμένες έννοιες (τη διαφήμιση και το branding) και πάντα με τρόπο που θα μας διευρύνει τους ορίζοντες.

Ήρθε η ώρα λοιπόν να συναντηθούμε και πάλι και να τους δώσουμε την ευκαιρία να μας μεταφέρουν μία εμπεριστατωμένη άποψη γύρω από 2 πολύ βασικά ερωτήματα:

  • Τι είναι το Branding και η Διαφήμιση;
  • Τελικά πότε και πως αξίζει να τα χρησιμοποιήσουμε στην επιχείρησή μας;

Η Διαφήμιση
Μία χιλιοειπωμένη έννοια που ακούμε από τα πρώτα χρόνια της ζωής μας για διάφορους λόγους. Πόσες φορές έχεις πει έστω και μία από τις πιο κάτω εκφράσεις;

  • «Άλλαξε κανάλι, πάλι διαφημίσεις έβαλε.»
  • Έχεις δει τη διαφήμιση του/της …; Εκπληκτική – Απαίσια – Καλή ήταν!»
  • «Πρέπει να κάνουμε διαφήμιση, να μας μάθει κι εμάς ο κόσμος!»

Το Branding
Μία μαγική λέξη που έχει βγει στην επιφάνεια τον τελευταίο καιρό και έγινε η τελευταία λέξη της μόδας για κάθε επιχείρηση που οφείλει να είναι ανατρεπτική και να σέβεται τον εαυτό της.

Η ιδέα όμως είναι

Για ποιο λόγο τελικά χρειάζεται να κάνουμε διαφήμιση ή να επενδύσουμε σε μία ολοκληρωμένη εταιρική εικόνα;

Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση, θα μας οδηγήσει σε μία αγορά όπου ως επιχειρήσεις διαφημιζόμαστε γνωρίζοντας εκ των προτέρων τον τρόπο με τον οποίο θα μας προσέξουν οι κατάλληλοι καταναλωτές και θα κάνουν τις κατάλληλες κινήσεις.
Μία αγορά όπου η εταιρική ταυτότητα δε θα είναι ένα λογότυπο μόνο για την επιχείρηση, θα είναι η χαρακτηριστική της ταυτότητα που θα τη φέρει ακόμη πιο κοντά με τον καταναλωτή της.

Τα πράγματα γίνονται πάντα ευκολότερα όταν γνωρίζουμε ποιο είναι ακριβώς το αντικείμενο αυτού που ασχολούμαστε και τι έχει να μας προσφέρει σε κάθε περίπτωση!

Αυτή ακριβώς ήταν και η ιδέα που μας οδήγησε στο να αφιερώσουμε τη θεματολογία για αυτό το smART Conference του Φέτος ΕΙΝΑΙ η Χρονιά μου» στο Branding και τη Διαφήμιση.

Προσκαλέσαμε λοιπόν δύο καταξιωμένους επαγγελματίες στον χώρο, για να μοιραστούν τη δική τους οπτική και να μπορέσουμε κι εμείς θα δούμε πιο καθαρά μέσα από την εμπειρία τους. Αν λοιπόν σε ενδιαφέρει να μάθεις πως μπορούν το Branding και η Διαφήμιση να απογειώσουν όλα όσα έχεις να προσφέρεις στον κόσμο, ήρθε η ώρα να κάνεις μία smART αρχή και να τα γνωρίσεις από κοντά μέσα από ένα ακόμη Conference του «Φέτος ΕΙΝΑΙ η Χρονιά μου»

Απευθύνεται σε:

  • Στελέχη Επιχειρήσεων που ασχολούνται με την προβολή και τη διαφήμιση της επιχείρησής τους.
  • Επιχειρηματίες που χρησιμοποιούν, ή επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τη διαφήμιση και την εταιρική τους ταυτότητα για την προβολή τους.
  • Καθώς και σε όποιον θέλει να μάθει πως ένα δυνατό Brand και η διαφήμιση μίας επιχείρησης μπορούν τελικά να φέρουν αποτελέσματα.

INFO

Σάββατο 23 Ιουνίου 2018, 10.00-16.00

@The Met Hotel, 26ης Οκτωβρίου 48, Θεσσαλονίκη

THE SPEAKERS

Μάτα Μαρινίδου

Μα, τι είναι αυτό το branding, επιτέλους;
Το ακούς συχνά. Είναι hot buzzword, τώρα τελευταία και στην Ελλάδα. Βρίσκεται ως must στην αφρόκρεμα των business συζητήσεων επιτυχίας και είναι μία από τις λέξεις που ακούς πίσω από μεγάλα brands, όπως Apple, Nike, Coca-Cola, Starbucks.  Όμως, τι στο καλό είναι το branding; Δες το πλήρες βιογραφικό της εδώ
 
 

Γιώργος Μαντζουρανίδης

Τελικά, ποιος χρειάζεται τη διαφήμιση; 
Σε μια εποχή όπου τα εργαλεία για τη διαφήμιση αυξάνονται σε αριθμό και ποιότητα κάθε μέρα, ο επαναπροσδιορισμός της είναι μια υπόθεση με διαρκή, δυναμική αναθεώρηση -αν και κάποια πράγματα μένουν σχεδόν τα ίδια.  Τόσο για τις σταθερές όμως όσο και για τις μεταβλητές, χρειάζεται ο κάθε εμπλεκόμενος να έχει μια σαφή εικόνα…
Δες το πλήρες βιογραφικό του εδώ

 

Η αναλυτική θεματολογία είναι διαθέσιμη εδώ!

 

publiSHIT Offer! 
Σου έχω έκπτωση 10 ευρώ σε κάθε συμμετοχή που κλείσεις! Συμπλήρωσε τη φόρμα εδώ!