Φωτεινή Βαβίτσα: 5 Instagram Accounts που αγαπώ!

Φωτεινή Βαβίτσα

Ωραία είναι η θεωρία, αλλά όταν μπορούμε να δούμε κάποια πράγματα στην πράξη όλα γίνονται ακόμη καλύτερα! Κι εγώ μέσα από αυτό το άρθρο θέλω να σου δώσω έξυπνες ιδέες για το προφίλ σου στο Instagram! Σ’ αυτή την περίπτωση,λοιπόν, η καλύτερη λύση είναι να μιλήσω μέσα από παραδείγματα! Στη συνέχεια θα βρεις 5 λογαριασμούς του Instagram που έχω ξεχωρίσει, τον καθένα για τους δικούς του λόγους!

Φωτεινή Βαβίτσα Creating Marketing Online

Ας ξεκινήσουμε!

  1. Happy Socks: #SpreadingHappinessEverywhere with your Socks.

Πόση χαρά μπορεί να μας μεταφέρει ένα ζευγάρι κάλτσες; Όταν γεμίζει την ημέρα μας με χρώματα και σχέδια, προφανώς αρκετή.

Αυτή ήταν και η έμπνευση των Happy Socks προφανώς για το Instagram και από ό,τι φαίνεται λειτούργησε! Για το λόγο αυτό, στην περίπτωση που ακολουθήσεις τα HappySocks θα γεμίσεις την οθόνη σου με διάφορες καθημερινές στιγμές, που μπορούν να γίνουν ακόμη πιο ευχάριστες, εφόσον ντύσεις τα πόδια σου μ’  ένα ζευγάρι καλτσάκια!

Γιατί το ξεχωρίζω ως παράδειγμα;

Θέλεις να γίνεις κομμάτι της καθημερινότητας των πελατών σου; Πολύ καλά κάνεις, γιατί έτσι θα τους κάνεις επαναλαμβανόμενους!

Πώς μπορεί να γίνει λοιπόν το προϊόν ή η υπηρεσία σου μέρος της ζωής του κοινού σου και ταυτόχρονα να δώσει και τη δική του πινελιά; Δώσε ιδέες!

Πόσο ωραία είναι να βρίσκεσαι τώρα στο κρεβάτι σου μαζί με τον/την αγαπημένο/η σου και τα πόδια σας να αγκαλιάζονται μέσα στα HappySocks σας…

Αυτό ήταν! Η επιθυμία δημιουργήθηκε! Και για την εμπειρία και για το προϊόν που την συνοδεύει…

 2. Farma of Rhodes: An Interactive Experience!

Πώς μεταφέρεις σωστά την εμπειρία που θα ζήσει ένας επισκέπτης όταν θα σε επισκεφθεί; Μα φυσικά με στιγμιότυπα από όλους όσους έχουν έρθει ήδη την επιχείρησή σου! Η εικόνα σου δίνει την ευκαιρία να μεταφέρεις όλα όσα μπορεί να βιώσει κάποιος στο χώρο σου!

Μία καλή περίπτωση για να πάρεις ιδέες για αυτό είναι η Φάρμα της Ρόδου, μία εναλλακτική τουριστική εμπειρία. Όλοι έχουμε συνηθίσει να σκεφτόμαστε τον ήλιο και τη θάλασσα όταν είναι να κλείσουμε τις διακοπές μας σ’ ένα νησί. Ειδικά δε,  οι τουρίστες που έρχονται απ’ το εξωτερικό. Στην περίπτωση της Φάρμας, όμως, η εμπειρία που βιώνεις ξεφεύγει απ’ τα καθιερωμένα!

Πώς κάνεις, λοιπόν, γνωστό στο ευρύ κοινό ότι όταν επισκεφτείς το νησί μπορείς να κάνεις κάτι διαφορετικό, ειδικά στην περίπτωση που αγαπάς τα ζώα και θέλεις να μάθεις περισσότερα για αυτά; Η εικόνα είναι ένα καλό εργαλείο για να ξεκινήσεις!

Γιατί το ξεχωρίζω ως παράδειγμα;

Μέσα απ’ το λογαριασμό της Φάρμας στο Instagram μπορείς να ενημερωθείς για όλα όσα σου προσφέρει αλλά και να δεις πώς διασκεδάζει ο κόσμος που έχει επισκεφθεί ήδη το χώρο! Είναι ένα καλό κίνητρο για να τον επισκεφτείς στη συνέχεια κι εσύ που ψάχνεις για τις ενδιαφέρουσες εμπειρίες του προορισμού!

Όμορφες εικόνες από αξιολάτρευτα ζώα που έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις από κοντά, καθώς και από τα αγαθά που παράγονται μέσα στη Φάρμα! Κάθε μία από αυτές ένα ξεχωριστό κίνητρο για να την προσθέσεις στα Must See Places του νησιού!

3. Think Pig:  Όταν τα αντικείμενα του σπιτιού σου αποκτούν φωνή!

Αν γνωρίζετε τις δημιουργίες των κοριτσιών του Think Pig ένα είναι σίγουρο! Ή θα τις έχετε λατρέψει, ή θα τις έχετε απορρίψει με τη μία! Η όλη ιδέα πίσω από κάθε κούπα, σουπλά κι ό,τι άλλο βγαίνει, άλλωστε, από τα χέρια τους δεν είναι για ημίμετρα!

Θυμάμαι απλά να βρίσκω μπροστά μου στο Facebook τη φωτογραφία μίας κούπας η οποία είχε πάνω το μήνυμα: «Θα γίνω τηγανιτή πατάτα και θα με αγαπάτε όλοι», ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων! Και ένιωσα αυτό που λέμε: «Έρωτας με την πρώτη ματιά»!

Δε χρειάστηκε, λοιπόν, κάτι περισσότερο για ν’ ακολουθήσω τα κορίτσια του Think Pig σε Facebook και Instagram και φυσικά να είναι και πρώτη μου επιλογή για δώρα φίλων μου που ξέρω ότι κουβαλάν την ίδια «πετριά» στο κεφάλι που κουβαλάω κι εγώ…

Τελικά είμαστε περισσότεροι από όσοι νόμιζα!

Γιατί το ξεχωρίζω ως παράδειγμα;

Για δύο λόγους! Τα κορίτσια του Think Pig δεν ντρέπονται να εκθέσουν και τα δικά τους πρόσωπα μαζί με τις δημιουργίες τους. Επιτυχημένη πρακτική στη σημερινή εποχή της τεχνολογίας, όπου η προσέγγιση του κοινού μας γίνεται κατά ένα μεγάλο μέρος μέσα από μία άψυχη οθόνη!

Πέρα από αυτό, το Think Pig έχει τη δική του τρέλα και «παραξενιά» σαν brand! Δεν είναι για πολλά, πολλά! Κι αυτό φροντίζει να το μεταφέρει από την πρώτη στιγμή που θα επισκεφθούμε το προφίλ του Instagram!

Όπως μας δηλώνει και το BIO: «·στο τέλος όλα θα πάνε ή σκατά ή τέλεια·». Απλά πράγματα! Ας ζωγραφίσουμε!

4.Marie Forleo:  Let’s convey our passion to the World!

Αν με έχετε συναντήσει έστω και μία φορά σε κάποια ομιλία μου ή σε κάποιο άρθρο μου τότε ξέρετε ότι αυτή η γυναίκα αποτελεί το πρότυπό μου. Από πολλές απόψεις φυσικά, αλλά ας επικεντρωθούμε στο Instagram που αποτελεί το αντικείμενο αυτού του κειμένου!

Μία πολύ επιτυχημένη περίπτωση Personal Branding που σου προτείνω ν’ ακολουθήσεις! Η Marie Forleo ανήκει στους αυτοδημιούργητους αυτού του κόσμου που έχουμε λόγο να θαυμάσουμε!

Αυτός είναι κι ένας από τους λόγους που φροντίζει να χρησιμοποιεί την ίδια, ώστε να μας εμπνεύσει να την ακολουθήσουμε τόσο στα κοινωνικά της δίκτυα, αλλά και στο B-School που έχει δημιουργήσει ώστε να εκπαιδεύσει γυναίκες απ’ όλον τον κόσμο να δημιουργήσουν τη ζωή που επιθυμούν μέσα από την επιχείρησή τους.

Γιατί το ξεχωρίζω ως παράδειγμα;

Γιατί αναφορικά με τα κοινωνικά δίκτυα, αυτή η γυναίκα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά!

Το τελευταίο που παρακολούθησα είναι ο τρόπος που προωθεί τα Online Videos της εβδομαδιαίας εκπομπής της…

Ρίξε μία ματιά! Σίγουρα θα πάρεις ωραίες ιδέες!

5. Αθηνά Οικονομάκου: Αν είναι να γίνεις καθοδηγητής γνώμης, κάνε το σωστά!

Διαβάζουμε διαρκώς για Fashion Bloggers, Food Bloggers και άλλες περιπτώσεις ανθρώπων που χρησιμοποιούν το λογαριασμό τους στο Instagram για να προτείνουν προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό που τους ακολουθεί.

Τα δημοσίως γνωστά πρόσωπα αποτελούν πολύ ισχυρούς καθοδηγητές γνώμης από παλιά, πολύ πριν ακόμη ξεκινήσει όλο αυτό το Digital παραμύθι που ζούμε τα τελευταία χρόνια. Έχουν μία αποδεκτή εικόνα από το κοινό τους, επομένως οι προτάσεις τους γίνονται πιο άμεσα δεκτές από ένα απλό διαφημιστικό μήνυμα.

Γιατί το ξεχωρίζω ως παράδειγμα;

Η Αθηνά Οικονομάκου αποτελεί ένα από αυτά τα πρόσωπα της Digital εποχής που έχει πιάσει τον παλμό του Instagram και το χειρίζεται έξυπνα! Ο λογαριασμός της είναι καλαίσθητος και κάθε μορφή προώθησης που κάνει είναι πάντα φυσική και καθόλου ενοχλητική. Αν την ακολουθήσεις στο Instagram θα δεις ότι δεν κάνει τίποτα περισσότερο από το να σου περιγράφει την καθημερινότητά της. Απλά φροντίζει να «στολίζει» κάθε post της κατά περίπτωση με ένα προτεινόμενο προϊόν ή υπηρεσία.

Θα σου προτείνω, λοιπόν, να πάρεις πρώτα κάποιες ιδέες από την Αθηνά, στην περίπτωση που σκέφτεσαι να κάνεις τα βήματά σου σαν καθοδηγητής γνώμης στο χώρο σου ή να προσεγγίσεις κάποιον άλλο για να προβάλεις την επιχείρησή σου.

Αν ο χώρος του Instagram είναι κάτι που σε ενδιαφέρει για να προβάλεις είτε το business, είτε το personalbrand σου, πιστεύω ότι σου έδωσα τροφή για σκέψη!

Αν συνεχίζεις όμως να πεινάς και μετά από αυτό το άρθρο, τότε έχω να σου δώσω περισσότερη τροφή μέσα από τα σεμινάρια που διοργανώνουμε με την Pro Seminars   στη Θεσσαλονίκη και  στην Αθήνα!

Επίσης, θα χαρώ να σε δω και στο δικό μου Instagram! Καλή συνέχεια!