Love Status | Το πρώτο βιβλίο της Ιλιάδας Κοθρά για τον e-ρωτα!

Το πρώτο βιβλίο της Ιλιάδας Κοθρά είναι μια συλλογή από προσωπικά της #status που αναρτήθηκαν σε ανύποπτο χρόνο και χώρο.

Είναι η ζωή μας ένα #status; Ταξιδεύουμε, μαγειρεύουμε, διασκεδάζουμε και μοιραζόμαστε με χιλιάδες ανθρώπους -συχνά άγνωστους- αυτές τις ιδιωτικές στιγμές.

Όλες μας οι κινήσεις έχουν ένα #κοινό, είτε αυτό λέγεται #followers, είτε #facebook_friends είτε #stalkers. Αλλά πάνω από όλα, ερωτευόμαστε σε δημόσια θέα.

Τα αντικείμενα των πόθων μας, έρχονται στις ζωές μας μέσω ενός friend request. Ανθίζουν μέσω των #likes και μαραζώνουν μέσω ενός #delete και ενός #block.  Έτσι όπως μπαίνουν στην ζωή μας οι e-ρωτες, με την ίδια ευκολία βγe-νουν. Η ερώτηση όμως είναι «πού πάνε οι αγάπες του διαδικτύου»;

Πού πάνε τόσα #status γεμάτα πάθος, λύπη- λείπει- και μίσος;

Πόσες αγάπες μπορούμε να κάνουμε αλήθεια #copy_paste;

Οκτώ εικαστικοί / designers ( Angelos Proestos |  Caroline Rovithi  |Antonis Tsakiris |  Marianna Lourba |Natasha Chatziangeli  |Marianna Katsoulidi |  Elli Griva | Alexandra Papadimouli ) έδωσαν στο βιβλίο τη δική τους ματιά πάνω στο θέμα του »e-ρωτα» με τα έργα τους.

Η ουσία φυσικά παραμένει αναλλοίωτη.

Ο e-ρωτας θα παραμείνει η μόνη αξία -μαζί με το θάνατο- που θα μας κάνει να βλέπουμε αλλιώς τα πράγματα στη ζωή μας.

Ακόμα και αν αυτός εκφράζεται μέσω ενός #status.

Παρουσίαση!

 

 

 

BIO

Η Ιλιάδα Ευαγγελία Κοθρά γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε διαφήμιση, marketing και εργάστηκε σαν WholeSales Director / Franchise Consultant. Το 2012 δημιούργησε την διεθνή πλατφόρμα www.living-postcards.com, με στόχο να προωθήσει στο εξωτερικό όλα τα όμορφα πράγματα της Ελλάδας που είναι σχεδόν άγνωστα στους περισσότερους και να γκρεμίσει τα αρνητικά, γραφικά στερεότυπα για τη χώρα δουλεύοντας παράλληλα πάνω σε projects με σκοπό τη στήριξη νέων επιχειρήσεων μέσω social media strategies, events, πολλές προωθητικές ενέργειες ενώ ετοιμάζει με εξαιρετικούς συνεργάτες τα πρώτα Fashion Pop up Stores στο εξωτερικό και σε ελληνικές πόλεις με σκοπό την προώθηση fashion / design brands. Αρθρογραφεί σε μεγάλα sites και έντυπα (Adorn India – Huffington Post Greece) δίνει συχνά ομιλίες σχετικά με την επιχειρηματικότητα, το personal branding και τα social media.

Λατρεύει το διαδίκτυο, το να φωτογραφίζει ανθρώπους με κάποια περίεργη ιστορία, τις άδειες παραλίες και τα παρακμιακά ξενυχτάδικα στις Εθνικές οδούς με τις neon ταμπέλες.