Toolbox Conference 2015 | The speakers, the line up!

H PillBOX και η Tolee Media ενώνουν τις δυνάμεις τους και σε προσκαλούν στο πρώτο Toolbox Conference το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 31 Οκτωβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς! Μάθε περισσότερα για το πρόγραμμα και τις ομιλίες που θα δοθούν!

Δημιουργοί, freelancers και όσοι έχουν μία μικρή ή ατομική επιχείρηση έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν 10 καταξιωμένους ομιλητές που έχουν βρεθεί στην ίδια θέση μαζί τους και προσφέρουν γνώση, εμπειρίες και νέες ιδέες. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για το event εδώ!

Το Πρόγραμμα του ToolBox Conference 2015

 08.00 Registration Open 
Get your badge and start growing with ToolBox. Θα έχεις στη διάθεση σου γαλλικό καφέ, τσάι, εμφιαλωμένο νερό, χυμό πορτοκάλι και βουτήματα σοκολάτας, βανίλιας και πορτοκαλιού.
09.00 Creativity is not an island | Πάνος Βούλγαρης 
Μακρυά από τις απεικονίσεις της ποπ κουλτούρας, η “δημιουργία” δεν είναι μία μοναχική ενασχόληση που πραγματοποιείται στο κενό, ούτε εμφανίζεται στον δημιουργό της απότομα, με ένα light bulb moment. Για να καταφέρει κάποιος να δημιουργήσει και να χτίσει ένα προϊόν γύρω από τη δημιουργική του απασχόληση, κάτι που θα τον ικανοποιεί (και το κοινό στο οποίο απευθύνεται) πρέπει να περάσει από μία χρονοβόρα διαδικασία—μία περίοδο για την οποία κανείς δε θέλει να μιλάει. Στόχος της ομιλίας είναι να μιλήσει ακριβώς για αυτή τη διαδικασία, και “τον πιο εύκολο τρόπο” για να την κάνεις να διαρκέσει όσο λιγότερο χρειάζεται: τις δημιουργικές συνεργασίες.
09.30  “Brand. Identity. Logo” |Ελένη Κουκκίδου 
Η σημασία της οπτικής επικοινωνίας. Οι λόγοι που είναι ίσως το πιο καθοριστικό κομμάτι της πορείας ενός brand. Τα λάθη που γίνονται συνήθως στην προσπάθεια της υλοποίησης της οπτικής επικοινωνίας. Οι βασικοί τρόποι με τους οποίους ένα brand μπορεί να αναδειχθεί καλύτερα.
10.00 “Online Success: It’s about life, not just Social Media” | Τόλης Φωτιτζίδης 
Λένε πως ένα brand χωρίς παρουσία στα Social Media δεν έχει μέλλον! Δεν ισχύει, όμως, αυτή η δήλωση. Δεν αρκεί απλά να χρησιμοποιείς τα σημερινά εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης.  Χρειάζονται πολλά περισσότερα. Μαζί θ’ανακαλύψουμε αυτά που κάνουν τη διαφορά, τους τρόπους να εξωτερικεύσεις την μοναδικότητα σου και να διαφοροποιηθείς από τους άλλους. Τέλος, θα τα μετατρέψουμε σε online και offline επικοινωνία για να μην αφήσεις ποτέ ξανά κάτι στη τύχη, αλλά να έχεις το κατάλληλο πλάνο δράσης για να πετύχεις τους στόχους σου.
10.30 – Coffee Break 
Θα έχεις στη διάθεση σου γαλλικό καφέ, τσάι, εμφιαλωμένο νερό, χυμό πορτοκάλι και βουτήματα σοκολάτας, βανίλιας και πορτοκαλιού.

11.00 “Do you speak Web?” |  Γιώργος Μαντζουρανίδης

Από τη μία, το Internet και τα Μέσα του. Websites, blogs, πλατφόρμες social media.Όχι απλά ένα ακόμα κανάλι επικοινωνίας, αλλά η φωνή ενός ολόκληρου πλανήτη. Και από την άλλη, όλοι εσείς. Ως απλοί χρήστες, power users, ή διαχειριστές των δικών σας ή τρίτων Facebook pages. Κάπου εκεί ανάμεσα, εντάσσεται ο ψηφιακός λόγος. Η γλώσσα που αποτελεί κομμάτι της online παρουσία σας και ό,τι αυτή θέλει να στηρίξει. Το Do You Speak Web? είναι μια εισαγωγή στις ανάγκες σε επίπεδο λόγου και κειμένου όσων ασχολούνται με τη διαδικτυακή επικοινωνία, μέσα από έναν συνδυασμό θεωρίας και παρουσίασης χαρακτηριστικών case studies.

11.30  “Brands: Παρελθόν, Παρόν, Μέλλον” |Ευρυδίκη Παπαχρήστου 

Αποτελέσματα, αναφορές, επιπλοκές και αλλαγές στα ηγετικά brands τα τελευταία 10 χρόνια. Αλλαγές κατηγοριών. Το μέλλον του ψηφιακού λιανικού εμπορίου, προσαρμοσμένη εμπειρία στα μέτρα του αγοραστή. Ορισμός αγοράσιμου περιεχομένου- Δημιουργία αγοράσιμου περιεχομένου. Mobile friendly=Shopper friendly. Στοιχεία πετυχημένης στρατηγικής για τα ανερχόμενα brands. Tρόποι χτισίματος και διατήρησης αξίας ενός brand. Τα επικρατέστερα “τεχνολογικά” χαρτιά για το branding του μέλλοντος. Τρόποι χρήσης του ψηφιακού για να γίνει το αναλογικό καλύτερο. Δεν είναι ποτέ αργά για να ξεκινήσεις το χτίσιμο ενός ισχυρού και αποδοτικού brand. To μέλλον των brands. Παράγοντες που θα επηρεάσουν το brand experience. Macro consumer trends. Social media & Digital brands vs creative break. Macro δυνάμεις που επηρεάζουν τις κατηγορίες της ένδυσης, του luxury, της προσωπικής φροντίδας (personal care), της λιανικής πώλησης (retail). Η συνδεσιμότητα αναδιοργανώνει τα brands και δημιουργεί νέες ευκαιρίες. Enlightened brands. Μελέτες περίπτωσης (case studies).

 

12.00 “Skills for the future – οι δεξιότητες του μέλλοντος” |  Steve Bainbridge 

kills for the future Technology and demography are changing the labour market. What will be the jobs of the future and the skills needed to make businesses competitive.

12.30  “Turn your personal brand into an experience” | Κύρος Βογιατζόγλου 

Τι μπορείς να κάνεις για να αναπτύξεις και να προβάλεις την επαγγελματική σου δραστηριότητα σήμερα; Αν βλέπεις ότι οι προσπάθειες που κάνεις για να προβληθείς δεν αποδίδουν, τότε ίσως αυτό το θέμα να σε ενδιαφέρει. Όταν η συμπεριφορά μας ως πελάτες ή καταναλωτές είναι πλέον τόσο διαφορετική απ” ό,τι ήταν πριν από λίγα χρόνια, γιατί δεν αλλάζουμε αντίστοιχα τις αντιλήψεις μας και ως επαγγελματίες; Τι σημαίνει τελικά branding, προβολή, επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη για έναν επαγγελματία ή μία μικρή επιχείρηση σήμερα; Το ίντερνετ έχει αλλάξει τα δεδομένα σε όλους τους τομείς της ζωής μας, περισσότερο απ’όσο φαντάζεσαι.

13.00 – Lunch Break

Θα έχεις στη διάθεση σου σαντουιτσάκια, χυμούς και αναψυκτικά.

14.00  “Failing to perfection” |  Θεόδωρος Τζιάτζιος  

«Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί κάποια projects (γραφιστικά, διαφημιστικές παραγωγές, δημιουργικά κάθε είδους) αποτυγχάνουν οικτρά, τα περισσότερα “θάβονται” μετά την πρώτη παρουσίαση και μόνο ελάχιστα βρίσκουν το δρόμο τους στο portfolio σου;  Ποιοι είναι τελικά λόγοι και οι προϋποθέσεις που κάνουν ένα project επιτυχημένο;
Θα μοιραστώ μαζί σας μερικά κοινά προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει κατά καιρούς στην παραγωγή διαφημιστικών ταινιών, πως αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε καταστροφικά αποτελέσματα και τέλος θα ερευνήσουμε πως οι αποτυχίες, εν τέλει διεγείρουν την δημιουργικότητα»

14.30  «Επίκαιρα Φοροτεχνικά – Λογιστικά θέματα και οργάνωση της επιχείρησης σας» | Γεώργιος Μουτσιάνας 

Στην εισήγηση  «Επίκαιρα Φοροτεχνικά – Λογιστικά Θέματα & Οργάνωση της επιχείρησης σας» θα γίνει μία προσπάθεια για αναφορά, στις επίκαιρες φορολογικές αλλαγές, οι οποίες βασίζονται στην νέα φιλοσοφία της φορολογικής αντιμετώπισης των επιχειρήσεων, τον σωστό τρόπο οργάνωσης μιας επιχείρησης και ειδικότερα στην ίδρυση και οργάνωση μιας νέας επιχείρησης, που πρέπει να βασίζεται σε κριτήρια καθώς και προϋποθέσεις που επιτάσσουν τα νέα φορολογικά δεδομένα.

15.00 “Αλλάζοντας τον τρόπο σκέψης σου, μπορείς να αλλάξεις τη ζωή σου” | Ευφροσύνη Μήτσιου 

Η συνάντηση αυτή είναι η προθέρμανση σου. Θα μάθεις να προπονείς το μυαλό σου σε ένα νέο τρόπο σκέψης που θα σε βοηθήσει να βλέπεις με άλλα μάτια τους φόβους, τα εμπόδια, την πίεση, το άγχος και τις αρνητικές σκέψεις. Θα συναντήσεις τον εσωτερικό σου σαμποτέρ, θα δεις οτι έχεις τη δυνατότητα να μάθεις να σιωπάς τη φλυαρία το μυαλού σου και την επιλογή να βγεις απο τη ζώνη ασφάλειας σου [comfort zone].

16.00 – Ευχαριστίες & Λήξη

16.30 – Networking στο cafe bistro Domenico.

Με την λήξη του ToolBox Conference, η ομάδα του ToolBox μαζί με τους ομιλητές θα κατέβει κάτω στο Bistro Domenico… Όποιος θελήσει θα χαρούμε αν μας ακολουθήσει… θα είναι η τέλεια ευκαιρία να απαντηθούν ερωτήσεις αλλά και γενικά για Networking.

Marianna says: «Μάθε περισσότερα για το Toolbox εδώ και κάνε την κράτησή σου για το Conference εδώ«!