Έλα να συνεργαστούμε!

Γνωρίζω ότι δεν αγαπούν όλοι το γράψιμο. Ή ότι δεν μπορούν να επικοινωνήσουν ακριβώς με τον τρόπο που θέλουν το προϊόν, την υπηρεσία ή την επιχείρησή τους. Εάν ανήκεις σ’ αυτή την κατηγορία, μην αισθάνεσαι περίεργα. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να μιλάς για τον εαυτό σου/προϊόν/επιχείρησή σου: Συνήθως σε ό,τι αφορά εμάς είμαστε είτε υπερβολικά υποκειμενικοί, είτε  εντελώς μετριόφρονες.

Εάν έχεις μία επιχείρηση και αναζητάς μία πρωτότυπη και δημιουργική ιδέα προώθησης, έλα να συνεργαστούμε! Εσύ αναλαμβάνεις να μου πεις όσα νιώθεις γι’ αυτά που θέλεις να επικοινωνήσεις (ακόμα κι αν είναι σκόρπιες σκέψεις, σημειώσεις ή απλώς ιδέες) κι εγώ αναλαμβάνω να τ’ αφηγηθώ/γράψω/παρουσιάσω με τρόπο που δε θ’ αρέσει μόνο σ’ εμάς τους δυο, αλλά και σε όσους θα τα διαβάσουν!

Hints για να διαφοροποιηθείς oυσιαστικά 

Όπως πιθανότατα γνωρίζεις, το content marketing κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος στα διαδικτυακά media, καθώς οι επιχειρήσεις αναζητούν πρωτογενές περιεχόμενο που θ’ αυξήσει το awareness του brand τους, θα είναι χρήσιμο ή και διασκεδαστικό για τους εν δυνάμει πελάτες τους και εν τέλει μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο ώστε να γίνουν όντως πελάτες τους.

Δε θέλω να σε κουράζω με μαρκετινίστικους (αλλά σύγχρονους) όρους. Για εμένα, πρωτεύουσα σημασία έχει να μοιραστείς την ιστορία της επιχείρησης και του brand σου με τρόπο που θα έχει ουσία και θα εμπνεύσει το κοινό να συνδεθεί μαζί σου.

Πιστεύω ακράδαντα πως μία δυνατή ιστορία, με ανθρωποκεντρική προσέγγιση είναι αυτή που θα σου προσδώσει μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα.  Μπορώ να σου προτείνω πρωτογενές storytelling περιεχόμενο δημιουργημένο από εμένα το οποίο θ’ ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της επιχείρησής σου.  Το περιεχόμενο μπορεί ν’ αφορά κείμενο, video (on demand ή live streaming) ή φωτογραφία: ανάλογα με το τι ταιριάζει στο δικό σου στόχο (αν δεν το έχεις ξεκαθαρίσει ακριβώς, μπορώ να σε βοηθήσω και σ’ αυτό).

Το περιεχόμενο που θα δημιουργηθεί θα φιλοξενηθεί στο περιοδικό, καθώς και στα social accounts του (Facebook και Instagram).

Φυσικά,  θα έχεις τη δυνατότητα να φιλοξενήσεις το παραγόμενο περιεχόμενο και στο blog της ιστοσελίδας σου ή στα δικά σου social accounts (γνωρίζεις, άλλωστε, πόσο σημαντικό είναι ν’ ανατροφοδοτείς με νέο content τόσο το blog, όσο και τους social λογαριασμούς σου).

Don‘t panic… it’s all organic

Μερικά παραδείγματα engagement στο Facebook (σε οργανικά posts, δηλαδή όχι sponsored)